výběrové řízení - PC učebna - ukončeno
6.5.2016 k dnešnímu dni byla upravena výše cenového limitu na jeden PC. Původní částka
13000,- byla změněna na 14000,-Kč.
3. 5. 2016 - Výběrové řízení na zakázku: 16 PC pro učebnu
Ředitelství školy vypisuje výběrové řízení na zakázku:
Předmět zakázky: Dodávka 16 kusů nových PC (bez monitorů)
Popis (specifikace) zakázky:
16 x PC, která musí splňovat tyto minimální požadavky:
Procesor: výkon v PassMark testu vyšší jak 5000 bodů, TDP do 55W
Grafický čip integrovaný na procesoru
Základní deska: odpovídající vybranému procesoru, musí povinně obsahovat DVI, VGA, 2 PS2 porty
Operační paměť: 8GB (2x4GB), DDR3 1600, CL 9
SSD: 120 GB (nebo 128 GB), SATA 6 Gb/s, rychlost čtení i zápisu přes 400 MB/s
HDD: 1000 GB, 64MB cache, SATA 6 Gb/s
Zdroj: 350W, standardní velikost (150x86x140 mm), certifikace 80Plus Bronze, 120mm větrák
Skříň: černá, micro nebo mini tower, konzervativní design, audio jacky a USB v horní části skříně
OS: OEM Windows 10 PRO, 64 bit
Dále v ceně: Složení a zahoření PC, Instalace OS a všech jeho aktualizací, doprava na adresu školy
Požadavek na formu nabídky: Nabídka musí být podána v písemné formě na adresu školy nebo na email správce ICT (tonda.blaha@gmail.com , předmět: Výběrové řízení - PC).
Na emailové adrese správce ICT se můžete informovat ohledně dalších detailů týkajících se zakázky.
Nabídka musí obsahovat:
* Cenu bez DPH a zároveň včetně DPH
* Přesné modelové označení všech nabízených komponent
* Uvedení délky záruky na celé PC + individuálně u komponent, které tuto záruku převyšují
Cenový limit: 14 000,- Kč s DPH za 1 PC
Další podmínky zakázky:
* Škola si vyhrazuje právo zařadit i nabídky sestav standardních českých internetových obchodů bez jejich aktivní účasti na výběrovém řízení.
* Zadavatel si vyhrazuje právo před rozhodnutím o výběru nejvhodnější nabídky ověřit, případně vyjasnit informace deklarované uchazeči v nabídkách.
* Zadavatel si vyhrazuje právo jednat o upřesnění smlouvy.
* Zadavatel si vyhrazuje právo změnit, doplnit podmínky soutěže, dále soutěž do rozhodnutí o výběru nejvhodnější nabídky zrušit, a to i bez udání důvodu, případně veškeré přijaté nabídky uchazečů odmítnout. Zruší-li zadavatel zadávací řízení, je povinen o tom zájemce bezodkladně informovat
Zadavatel zakázky: Základní a Mateřská škola T. G. Masaryka, nám. Českého povstání, Praha 6 – Ruzyně, 161 00, IČO 496 245 21
Doba a místo dodání: 20. květen, adresa školy
Termín odevzdání nabídek: 13. 5. 2015 do 20 h
Kritéria pro hodnocení nabídek:
nabídková cena 50 %
parametry a značka „kvalita“ HW 30 %
záruční podmínky 20 %
Odpovědná osoba za zadání zakázky: Mgr. Dana Hudečková ředitelka školy