výběrové řízení - PC učebna - ukončeno

3.5.2016

6.5.2016 k dnešnímu dni byla upravena výše cenového limitu na jeden PC. Původní částka

13000,- byla změněna na 14000,-Kč.

3. 5. 2016 - Výběrové řízení na zakázku: 16 PC pro učebnu

Ředitelství školy vypisuje výběrové řízení na zakázku:

Předmět zakázky: Dodávka 16 kusů nových PC (bez monitorů)

Popis (specifikace) zakázky:

16 x PC, která musí splňovat tyto minimální požadavky:

Procesor: výkon v PassMark testu vyšší jak 5000 bodů, TDP do 55W

Grafický čip integrovaný na procesoru

Základní deska: odpovídající vybranému procesoru, musí povinně obsahovat DVI, VGA, 2 PS2 porty

Operační paměť: 8GB (2x4GB), DDR3 1600, CL 9

SSD: 120 GB (nebo 128 GB), SATA 6 Gb/s, rychlost čtení i zápisu přes 400 MB/s

HDD: 1000 GB, 64MB cache, SATA 6 Gb/s

Zdroj: 350W, standardní velikost (150x86x140 mm), certifikace 80Plus Bronze, 120mm větrák

Skříň: černá, micro nebo mini tower, konzervativní design, audio jacky a USB v horní části skříně

OS: OEM Windows 10 PRO, 64 bit

Dále v ceně: Složení a zahoření PC, Instalace OS a všech jeho aktualizací, doprava na adresu školy

Požadavek na formu nabídky: Nabídka musí být podána v písemné formě na adresu školy nebo na email správce ICT (tonda.blaha@gmail.com , předmět: Výběrové řízení - PC).

Na emailové adrese správce ICT se můžete informovat ohledně dalších detailů týkajících se zakázky.

Nabídka musí obsahovat:

* Cenu bez DPH a zároveň včetně DPH

* Přesné modelové označení všech nabízených komponent

* Uvedení délky záruky na celé PC + individuálně u komponent, které tuto záruku převyšují

 

Cenový limit: 14 000,- Kč s DPH za 1 PC

Další podmínky zakázky:

* Škola si vyhrazuje právo zařadit i nabídky sestav standardních českých internetových obchodů bez jejich aktivní účasti na výběrovém řízení.

* Zadavatel si vyhrazuje právo před rozhodnutím o výběru nejvhodnější nabídky ověřit, případně vyjasnit informace deklarované uchazeči v nabídkách.

* Zadavatel si vyhrazuje právo jednat o upřesnění smlouvy.

* Zadavatel si vyhrazuje právo změnit, doplnit podmínky soutěže, dále soutěž do rozhodnutí o výběru nejvhodnější nabídky zrušit, a to i bez udání důvodu, případně veškeré přijaté nabídky uchazečů odmítnout. Zruší-li zadavatel zadávací řízení, je povinen o tom zájemce bezodkladně informovat

Zadavatel zakázky: Základní a Mateřská škola T. G. Masaryka, nám. Českého povstání, Praha 6 – Ruzyně, 161 00, IČO 496 245 21

Doba a místo dodání: 20. květen, adresa školy

Termín odevzdání nabídek: 13. 5. 2015 do 20 h

Kritéria pro hodnocení nabídek:

nabídková cena 50 %

parametry a značka „kvalita“ HW 30 %

záruční podmínky 20 %

 

Odpovědná osoba za zadání zakázky: Mgr. Dana Hudečková ředitelka školy